Obchodní podmínky
platné pro webináře / workshopy / úvodní lekce
Definice
V těchto obchodních podmínkách znamená:
- Provozovatel: Germanist, s.r.o., IČ 11973030, vedena pod spisovou značkou C 125441 u Krajského soudu v Brně se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, Česká Republika
- Účastník: Jakákoliv fyzická nebo právnická osobu registrovaná na webinář / workshop / úvodní lekci
- Webinář: Vzdělávací akce probíhající online po předchozí registraci a uhrazení účastnického poplatku, tj. event.
- Workshop: Interaktivní, vzdělávací akce probíhající online po předchozí registraci a uhrazení účastnického poplatku, tj. event
- Interaktivní cvičení: Praktická cvičení z německého jazyka digitálním formátu. Probíhající online po předchozí registraci a uhrazení účastnického poplatku., tj. event
- Úvodní kon konzultace: Vstupní pohovor s potenciálním zájemcem o studium. Probíhající online po předchozí registraci a uhrazení účastnického poplatku, tj. event.
Registrace na Webinář / Workshop / Interaktivní cvičení / úvodní konzultace
Objednávku webináře považuji za potvrzenou kliknutím na tlačítko „Odeslat“ pod formulářem pro zadání údajů o fakturaci. Po přijetí odeslání objednávky obdrží účastník do 24 hodin formou e-mailu v PDF podobě informace potřebné k úhradě (objednávku). Účast na webináři bude účastníkovi závazně potvrzena až po provedení platby (většinou do 24 hodin).
Úhrada Webináře / Workshopu / Interaktivní cvičeního / Úvodní konzultace
V případě platby převodem obdrží po odeslání objednávky účastník do 24 hodin do e-mailu informace potřebné k úhradě. Splatnost je automaticky nastavena na 2 pracovní dny. Nebude-li poplatek, ať už v jakékoliv formě, uhrazen, může být objednávka zrušena.
Storno podmínky
Účast na jakémkoliv eventu je možné zrušit bezplatně nejpozději 24 hodiny před jeho zahájením. Zruší-li účastník svou přihlášku na eventu méně než 24 hodiny před zahájením, případně se na eventu nedostaví, nebude mu poplatek vrácen. Přihlášku na event však lze převést na náhradníka. V případě zrušené účasti více než 4 hodiny před zahájením eventu bude poplatek uhrazen zpět na účastníkem uvedený účet do 14 dnů.
Provozovatel si vyhrazuje právo event zrušit či změnit datum konání z vážných organizačních, technických nebo kapacitních důvodů. V takovém případě budou účastníci informování telefonicky nebo e-mailem, bude jim nabídnut náhradní termín či vrácení celého kurzovného do 14 dnů.
Eventu, záznamy, veškeré materiály a podklady nesmí být bez předchozího písemného souhlasu organizátora jakýmkoli způsobem nahrávány, kopírovány či šířeny.
Reklamační řád a informace o záruce
Provozovatel odpovídá Účastníkovi, že je event realizován dle popisu na webových stránkách.
Za moment uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Provozovatel obdržel od Účastníka informaci o nespokojenosti s eventem.
Není-li dodržena v programu eventu náplň eventu, má Účastník právo požadovat náhradní termín stejného eventu; není-li to možné, má právo odstoupit od Kupní smlouvy.
Právo na účast na náhradním termínu eventu má Účastník i v případě problémů s připojením k eventu, které způsobí, že se nemůže eventu zúčastnit. V takovém případě má Spotřebitel právo od Kupní smlouvy odstoupit.
Reklamace eventu musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění dané reklamace, pokud se Provozovatel s Účastníkem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má Účastník stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení Smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamace se staví v případě, že Provozovatel neobdržel veškeré podklady, za které je považováno písemné sdělení o důvodech reklamace na e-mailovou adresu janik@germanist.cz, potřebné pro vyřízení dané reklamace, a to do doby, než budou dané podklady dodány.
Provozovatel nebo jím určený subjekt po řádném vyřízení dané reklamace vyzve Účastníka k dalším krokům.
Informace o odstoupení od smlouvy
Účastník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do čtrnácti (14) dnů od realizace eventu, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik eventu, běží tato lhůta ode dne realizace prvního eventu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být Provozovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy zašle Účastník Provozovateli e-mail na adresu janik@germanist.cz s informací o odstoupení.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího odstavce těchto obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.
V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí Provozovatel Účastníkovi peněžní prostředky přijaté od Účastníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy Účastníkem, a to stejným způsobem, jakým je Provozovatel od Účastníka přijal.
V případech, kdy má Účastník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je Provozovatel také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby realizace eventu. V takovém případě vrátí Provozovatel Účastníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Účastníkem.
Ochrana osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečené připojení certifikační autoritou Let’s Encrypt, bezpečnostním pluginem WordFence, dvou-krokové přihlášení kontaktu do e-mail databáze ecomail.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
- Více o GDPR zde.
Kontakt
V případě jakýchkoliv nejasností může Účastník kontaktovat Provozovatele na e-mailové adrese janik@germanist.cz nebo telefonním čísle +420 721 000 899
Na blogu máme i lepší čtení.
O němčině, studiu, stručně a přímočaře